Cada pas que dona el comerç és un pas de progrés.

El fet associatiu, que al nostre país té una tradició profunda, que ha generat tot un teixit social actiu en els àmbits més diversos, és clau en la creació d’un sentiment d’identitat i d’objectius comuns. Capellades Comerç és un exponent ben clar d’aquest concepte. Una organització activa que supera el concepte de competència per situar-se en la “co-ompetència”, l’aprofitament de la massa crítica necessària per fer coses que dóna la cooperació i la identificació d’interessos comuns: això només és possible essent competidors, i essent com més millor.

Aquest és el nostre valor principal: junts som forts; forts per aprofitar eines i oportunitats com les que ens dona el gran aparador que és Internet. Si cuidem aquest segon aparador de la nostra botiga, ampliarem amb poc esforç i poca inversió l’impacte que busquem en els nostres clients (els que ja tenim i els potencials). Aprofitem-lo, doncs, de la millor manera possible. Mirem quines son les normes i les recomanacions dels experts (qui fa un aparador com trenta anys enrere?), fixem-nos en exemples d’èxit (hi ha centenars d’associacions comercials a Catalunya que s’uneixen per fer una estratègia digital conjunta), i dediquem una atenció especial a cuidar la nostra imatge digital. Penseu que fins i tot els polítics estan més pendents del twitter que de la premsa escrita, aprenem de com evoluciona el nostre entorn.

Per on comencem?

caCatalan
es_ESSpanish caCatalan